ביטול עסקה
• מדיניות החזרות, שינוי וביטול הזמנות:
• בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
• החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
• ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
• לא תתאפשר החזרת מוצרים שהורכבו עבור הלקוח.
• במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
• החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
• במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם) ואושרו על ידי האתר:
• על הלקוח להשיב פיזית את המוצר למחסני החברה כאשר הוא סגור באריזתו המקורית ולא הורכב;
• לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
• המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
• יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום העסקה או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם) + עלויות השילוח: 35 שקל עבור מוצר קטן באריזה קטנה , 70 שקל עבור מוצר שמוגדר כחבילה נפחית בחברות הפצה, 150 שקל עבור מוצר גדול המצריך הובלה - לפי שיקול דעת החברה.
• במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר או אי התאמה, האחריות להחלפת המוצר מבית הלקוח תחול על האתר.
• במקרה והלקוח מעוניין לבטל ולא להחליף מסיבה של פגם או אי התאמה עליו יהיה לשלם עלויות ביטול כמפורט בסעיפים הקודמים
• מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהמוצר נפגם לאחר שנתקבל על ידי הלקוח, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
• האמור בסעיפים לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.