דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

שאלות ותשובות

לנוחיותכם ריכזנו לכם את כל השאלות הכי נפוצות ששאלו אותנו והתשובות עליהם

 

*האם ניתן לאסוף עצמאית את המוצר?

- כמובן, ניתן לאסוף עצמאית מהמחסן, "סטוק אונליין" ב WAZE ותגיעו עד אלינו, יושבים באיזור תעשייה נוף הארץ , ראש העין (כפר קאסם) 

*האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

-כמו כמובן, בטלפון 076-5409007 בימים א עד ה בין 9:00 ל 16:00

*מהם אפשרויות התשלום?

-ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי / Apple Pay / Google Pay  עד 6 תשלומים ללא ריבית, בטלפון תוכלו גם לשלם בהעברה בנקאית  לנוחיותכם. 

*האם הרכישה מאובטחת?

-כמובן , האתר מאובטח בהתקנים הכי מחמירים לשמירה על ביטחונכם.

*תוך כמה זמן המוצרים מגיעים לבית?

משתנה בין מוצר למוצר ובאיזור האספקה , תוכלו לראות את כל המידע תחת עמוד "תקנון משלוחים"

*תוך כמה זמן ניתן לאסוף מוצר?

-משתנה ממוצר למוצר , אך אל דאגה , ברגע שהמוצר זמין לאיסוף תקבלו מאיתנו מייל עם הוראות הגעה מדוייקים.

*מה מדיניות ביטול המוצרים?

-ע"פ חוק הגנת הצרכן הלקוח יכול להחזיר את המוצר עד 14 יום מרגע קבלתו ובתנאי שהמוצר באריזה מקורית ולא הורכב, עלויות הביטול הינם 5% מגובה העסקה או 100 שקלים , הנמוך  מביניהם. עלויות ההובלה יחולו על הלקוח. כמובן שהכל כתוב בפירוט בעמוד "ביטול עסקה"