טופס אחריות
לקוח יקר, ברכות על רכישת מוצר ממוצרי סטוק אונליין.
חברת מ.ר סטוק אונליין בע"מ ח.פ. 51-6112612 (להלן: "החברה" או "סטוק אונליין"), הינה הבעלים והמפעילה של אתר סטוק אונליין (להלן- "האתר").
להלן פרטי התקשרות עם החברה:
טלפון: 076-5409007
דוא"ל (שירות לקוחות): admin@stock-online.co.il
כתובת משרדי החברה: ת.ד 400 ראש העין
כתובת אולם התצוגה ומחסני החברה: א.ת. נוף הארץ, ראש העין (כפר קאסם), או "סטוק אונליין" באפליקציית WAZE.
כתובת למשלוח מכתבים: ת.ד. 400 ראש העין.
מימוש האחריות
סטוק אונליין מתחייבת לדאוג, במסגרת תקופת האחריות ובכפוף להתניות המפורטות בתעודת אחריות זו, לתיקונו של כל פגם במוצר (או חלק ממוצר) שנמכר על ידה ואשר נובע מתהליך הייצור של המוצר ו/או להחליף את הדרוש החלפה כתוצאה מפגם כאמור, לפי הצורך, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, זאת, ללא תמורה ו/או בכפוף לתשלום מופחת, עפ"י קביעת החברה, ובלבד שהלקוח שמר על כללי הטיפול במוצר ושהשימוש במוצר ו/או בחלקיו היה סביר ורגיל ובהתאם להוראות היצרן וליתר תנאי תעודת אחריות זו, כמפורט לעיל ולהלן.
מימוש האחריות כפוף להצגת המוצר ובהצגת חשבונית רכישה מקורית הנושאת את שם הלקוח ותעודת אחריות זו, במהלך תקופת האחריות, כמפורט בתעודת אחריות זו. הצגת המוצר הפגום תתבצע באופן פיזי באולם התצוגה של החברה ו/או בתמונות ו/או בסרטונים בתיאום עם מחלקת שירות הלקוחות של החברה, באופן המעיד על הפגם, ככל שקיים, במוצר. עד להצגת המוצר הפגום ו/או לקבלת התמונות ו/או הסרטונים המעידים על הפגם במוצר, לא ניתן לממש את האחריות.
מימוש האחריות למוצרים שנאספו באיסוף עצמי מותנה בהבאת המוצרים לאולם התצוגה של החברה ובמידת הצורך גם בתשלום על משלוח לחלקי חילוף ו/או בתשלום עבור עלות התיקון, הכל בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
מובהר בזאת, כי בשום מקרה לא יינתן פיצוי על נזק תוצאתי או על הוצאות נלוות או הפסד כספי נלווה, ככל שייגרמו ללקוח,.
החברה רשאית, אך לא חייבת, להמשיך ולספק שירות ותיקונים גם לאחר תום תקופת האחריות.
תקופת האחריות:
תקופת האחריות על המוצר הינה, לכל היותר, שנה אחת בלבד מתאריך קבלתו בידי הלקוח, ובלבד שהלקוח הזמין בנוסף למוצר, שירותי הובלה, וככל שהדבר דרוש לצורך השימוש במוצר גם שירותי הרכבה מגורם מוסמך של החברה. זאת, בכפוף לכל תנאי תעודת אחריות זו לעיל ולהלן, לרבות לעניין תקופות אחריות ספציפיות קצרות יותר.
במקרה של פתיחת המוצר על ידי הלקוח ו/או מי מטעמו וגילוי פגם ייצור במוצר, תינתן אחריות מוגבלת לתקינות המוצר ו/או חלקיו בטרם ההרכבה ו/או השימוש בלבד. בקרות האמור בסעיף זה, במידה ומתגלה פגם ייצור כלשהו עם פתיחת האריזה, על הלקוח לצלם וליידע את החברה באופן מיידי ולא יאוחר מ- 24 שעות ממועד קבלת המוצר בדבר הפגם כאמור וזו תדאג להחלפת/ התיקון הנדרש, על פי שיקול דעתה.
תנאי למימוש האחריות כי הלקוח ידאג להחזיר את המוצר לאריזתו המקורית בדיוק כפי שהתקבל/ נאסף על ידו, לרבות חומרי אריזה (כגון: קלקרים, פצפצים וכו') והשבתם לידי החברה.
מובהר, כי האחריות לא תחול על פגמים שנגרמו כתוצאה מהובלה ו/או הרכבה עצמית.
במקרה של החלפה, מועד סיום האחריות יחושב בהתאם לתאריך קבלת המוצר המחליף בידי הלקוח.
כתנאי לתיאום איסוף המוצר הפגום ו/או החלפתו על ידי החברה נדרש הלקוח להעביר לחברה תמונת המוצר הפגום ארוז באריזתו המקורית וכשהוא סגור הרמטית.
תוקף האחריות:
האחריות על פי תעודת אחריות זו חלה לגבי הלקוח המחזיק בתעודת אחריות זו ובחשבונית הרכישה המקורית שהינה ע"ש הלקוח בלבד, בכפוף ליתר תנאי תעודת אחריות זו, לעיל ולהלן.
הזכויות לפי תעודת אחריות זו אינן ניתנות להעברה ו/או להסבה.
תנאי האחריות:
האחריות תחול על כל פגם במוצר (או חלק ממוצר) שנמכר על ידי החברה ואשר נובע מתהליך הייצור של המוצר, בכפוף לכל תנאי תעודת אחריות זו לעיל ולהלן, ובין היתר, התנאים כדלקמן:
- השימוש במוצר ובחלקיו היה סביר ורגיל ובהתאם לשימוש לשמו נועד המוצר, להוראות היצרן ולהוראות ההרכבה של החברה. החברה תפעיל שיקול דעת לעניין אופן הרכבת המוצר והתאמתו להוראות החברה.
- הלקוח שמר על כללי הטיפול במוצר לכל אורך תקופת השימוש במוצר.
- לא תינתן אחריות בגין שימוש לא נכון ו/או לא סביר ו/או לא רגיל ו/או בניגוד להוראות יצרן ו/או במקרה של הזנחה ו/או חוסר אחזקה שוטפת ו/או שימוש בחומר, לרבות חומר ניקוי, לא מתאים ו/או פגום ו/או בניגוד להוראות יצרן.
- הפגם אינו נזק שנגרם כתוצאה מהובלה, מהרכבה, או מטיפול על ידי הלקוח ו/או על ידי גורם שאיננו מוסמך על ידי החברה.
- לא נעשה ניסיון תיקון על ידי גורם כלשהו מלבד נציג מוסמך של החברה. לא נעשו במוצר שינויים ו/או שיפוצים ו/או תיקונים על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי החברה.
- הפגם לא נובע מהבדלי צבע או גוון, לרבות, אך לא רק, כתוצאה מתכונותיו הטבעיות של המוצר, כגון: דהיה, קילופים בצבע, הופעת עיניים או שינויים בטקסטורה של העץ וכיו"ב.
- האחריות לא תחול על הבדלי גוון וסטיות צבע בגוון בדי ריפוד, בכלל זה בכסאות, כורסאות, ספות ועוד.
- אחריות לא תחול על כתמים או פגמים בבד/ בריפוד דמוי עור/ בתפרים, אלא אם נתגלו והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.
- להסרת ספק, לא תינתן אחריות בגין שימוש בהדומים לצורך ישיבה.
- האחריות לא תחול על סדקים ו/או פגמים לא מהותיים במוצר.
- האחריות לא תחול על שברים ו/או קרעים ו/או חתכים ו/או שריטות ו/או פרימות במוצר, אלא אם נתגלו והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.
- האחריות לא תחול על פגם הנובע מבלאי סביר בגין שימוש במוצר.
- האחריות לא תחול במקרה שהמוצר מוקם מחוץ לבית (למעט מוצרים המיועדים לשימוש בחצר) ו/או במקרה שהמוצר מוקם בסביבה לחה..
- לא תינתן אחריות על מוצרי הצללה (שמשיות, גזיבויים וכד'). לשם שמירה על אורך חיי המוצר, מומלץ, להסיר את בד החופה מהמוצר (גזיבויים) / לקפל את המוצר הרמטית כאשר לא בשימוש (שמשיות) , לקבע את המוצר לקרקע באמצעות ג'מבואים (גזיבויים), הרכבת המוצר על ידי נציג מוסמך מטעם החברה לא כוללת קיבוע לקרקע. כן מומלץ, לסגור ולפתוח באמצעות המנואלה ברכות ולא באגרסיביות (שמשיות).
- לא תינתן אחריות על אביזרים (אקססוריז) כדוגמת: תמונות/ עציצים/ פסלים וכיו"ב, אלא אם נתגלו פגמים והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.
- הפגם במוצר אינו נובע כתוצאה של כוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר ללקוח ו/או כתוצאה ממים, אש, חבלה, שבר ו/או או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר וכיו"ב.
- המוצר נמצא ברשות הרוכש המקורי (ששמו מופיע ע"ג טופס ההזמנה), והמוצר לא נפגע כתוצאה מהעברתו ממקום למקום.
- תעודת האחריות תקפה למקרה של שימוש ביתי בלבד, אלא אם צוין במפורש אחרת ע"ג טופס ההזמנה. תעודת האחריות לא תקפה במקרים בהם נעשה שימוש מסחרי במוצר ו/או רהיט הנמצאים בשימוש של מוסד, בית עסק ו/או בית מלון.
- במקרה שלא מתאפשרת החלפה יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו, או גילוי הפגם וזאת לצורך החזר כספי. לחברה הזכות לבחור בין תיקון להחלפת המוצר ו/או חלק ממנו, לבין תשלום או החזר תשלום חלקי, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מגוון המוצרים שברשותה ו/או חלקיהם ו/או להוציאם ממגוון מוצריה. במקרה בו הלקוח זכאי לאחריות בגין מוצר מסויים אשר יצא ממגוון המוצרים של החברה, תהא החברה זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה, שווה ערך בניכוי פחת שימוש. לחילופין, תהא החברה זכאית, בכפוף להוראות תעודת אחריות זו, לתת ללקוח שובר זיכוי לרכישה באתר החברה בערך שווה לערך המוצר שבאחריות בניכוי פחת השימוש במוצר או החזר כספי (מלא או חלקי), לפי שיקול דעתה הבלעדי. לא יינתן החזר כספי לאחר 14 יום מקבלת המוצר.
המלצה: מומלץ מעת לעת לחזק את הברגים במוצרים הדורשים הרכבה.
השתתפות עצמית
החברה תישא בעלות טכנאי ו/או מרכיב עד בית הלקוח לתיקון פגם במוצר במקרים בהם המוצר נמסר ללקוח בשליחות עד הבית בלבד. באם המוצרים נאספו באיסוף עצמי החלופות הקיימות הן הבאת המוצרים באופן עצמאי, בתקופת האחריות, לאולם התצוגה של החברה או שהלקוח יישא בעלות ההובלה של המוצר החלופי ו/או חלקי חילוף ו/או עלות טכנאי/ מרכיב כתנאי למתן השירות. עלות ההובלה/ טכנאי/ מרכיב בהתאם למחירון החברה ובהתאם לשיקול דעתה של החברה.
במידה והחברה שלחה טכנאי ו/או מרכיב ו/או מוביל לתיקון הפגם ויתברר כי המוצר נפגם כתוצאה משימוש לא סביר ו/או רגיל ו/או תקין על ידי הלקוח ו/או לא נמצא פגם במוצר, ו/או נמצא במוצר פגם שהאחריות לא חלה לגביו, שאז יישא הלקוח בעלות דמי הביקור בסך של 200 ש"ח עבור כל ביקור וכן, בעלות התיקון, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.